thailand part 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gertjan Schoorel - WaarBenJij.nu thailand part 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gertjan Schoorel - WaarBenJij.nu

thailand part 1

Door: gertjan schoorel

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

21 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

na een paar dagen bangkok besloten naar koh tao te gaan om te duiken. meteen verslaafd 8), open water en me advanced open water gehaald. elke dag 2/4 dives gedaan, tussendoor gesnorkeld met twee bryde's wales! (1 staat op film, gefilmd door mede duiker, zie facebook pagina van seashell divers). daarna terug naar (1dag) bangkok om door te vliegen naar jakarta. in bangkok nog een pingpong show bekeken, was een aparta ervaring 8p, een mede backpacker had de uitdaging om een pingpong te vangen, maar ving ipv de pingpong bal een banaan 8p. hoe dan ook het was een leuke gezellige tijd in bangkok, en ik kijk uit naar indonesie.

• 21 Oktober 2014 - 17:11

Gert:

Ha leuk, een berichtje uit het verre Oosten. Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt en ook leuk om even naar dat filmpje op facebook te kijken naar de 2 walvissen, een bijzondere ervaring moet dat geweest zijn. Hoor graag meer ... :)

• 22 Oktober 2014 - 13:54

Lydia:

Fijn om iets van je te horen. Geweldig zeg dat duiken, ik ga ffop die fb pagina kijken. Naast het skien nog een verslaving? Zo te lezen ben je er goed in om in zo'n korte tijd een diploma te halen. Ga je in Indonesie Frans en Ineke ontmoeten of duurt dat nog even?
    Hier gaat alles zijn gangetje. De eerste herfststorm te pakken gehad, maar alles staat nog overeind hier.
    Het verjaardagfeestje van Ax was erg gezellig dat heb je gemist met allemaal lekkere hapjes, maar daar heb je vast geen gebrek aan.
    Have fun in Indonesie. Mam

• 05 November 2014 - 07:35